اخبارشما

دبیر فدراسیون دوومیدانی از برگزاری اردوی چندماهه احسان حدادی در آمریکا خبر داد.

احسان حدادی پرتاب‌گر دیسک ایرانی است. احسان حدادی اکنون رکورددار فعلی پرتاب دیسک در تمامی رده‌های سنی ایران است. احسان حدادی رکورد دار پرتاب دیسک بزرگسالان آسیا است. او در مسابقات قهرمانی دو و میدانی ۲۰۰۳ آسیا، مسابقات غرب آسیا دوحه، المپیک تابستانی ۲۰۰۸ حضور داشت. احسان حدادی قرار است به اردوی آمریکا شود. احساس حدادی تا قطعی‌شدن شرایط در ایران به تمرین‌هایش ادامه می‌دهد.

احسان حدادی، قهرمان پرتاب دیسک آسیا، قصد دارد در آمریکا اردویی را برگزار کند تا برای بازی‌های آسیایی هانگژو آماده شود. اقدامات مربوط به اعزام این ورزشکار در حال انجام است و تا قطعی‌شدن شرایط در ایران به تمرین‌هایش ادامه می‌دهد.

هاشم خزایی، دبیر فدراسیون دوومیدانی، درباره برنامه‌های حدادی گفت: او درخواستی برای ادامه تمرینات در آمریکا داشت. از شورای برون‌مرزی پیگیری کردیم تا او اعزام شود. حدادی نخبه‌ترین و پرافتخارترین ورزشکار دوومیدانی ایران است و باید شرایطی فراهم شود تا در بازی‌های آسیایی پنجمین مدالش را هم کسب کند.

ادامه همکاری حدادی با مک‌ویلکینز 

او با بیان اینکه حدادی فعلا در کیش تمرین می‌کند، ادامه داد: قرار بود چند روز قبل اعزام شود، اما چون در عید سرماخوردگی داشت و از تمریناتش عقب بود، برنامه‌هایش را در کیش دنبال می‌کند. به محض اینکه شرایط خودش، فدراسیون و مقصد فراهم شود طبق برنامه پیش می‌رویم.

دبیر فدراسیون دوومیدانی به ادامه همکاری حدادی با مک‌ویلکینز اشاره و بیان کرد: حدادی در آمریکا با این مربی کار می‌کند. فعلا برنامه‌هاش را از طریق ایمیل و مکاتبه ادامه می‌دهد و نزدیک هفت ماه است که با مربی داخل پیش می‌رود.

او در مورد مدت اردوی حدادی در آمریکا گفت: قرار بود بین دو تا سه ماه باشد، اما تعدادی از روز‌ها گذشته که از مدت اردو کم می‌شود. بیشتر حضور در مسابقات مطرح است. اگر به بازی‌های آسیایی فکر می‌کنیم باید در مسابقاتی با این سطح شرکت کند.

خزایی همچنین در مورد وضعیت اردویی دیگر ورزشکاران این رشته با فرارسیدن فصل مسابقات فضای باز گفت: اردوی ورزشکاران شاخص و استعداد‌ها از ماه‌ها قبل در حال برگزاری است و تمرینات خود را پیگیری می‌کنند. از طرفی مسابقات قهرمانی آسیا نوجوانان را اوایل اردیبهشت داریم و اردوی این رده هم از فروردین ماه آغاز شده است. رکوردگیری نهایی هم با ۱۸ ورزشکار انجام شد تا نفرات نهایی را انتخاب و اردوی متصل به اعزام را هم برگزار کنیم.

او با بیان اینکه دوومیدانی ایران سال گذشته به دلیل کمبود مسابقات متضرر شد، ادامه داد: ترافیک برنامه‌ها امسال زیاد است و امیدواریم همه را به‌موقع و به شکل مناسبی انجام بدهیم. ۲۷ و ۲۹ فروردین به ترتیب در بخش زنان و مردان مسابقات جام رمضان را داریم که علاوه بر اهدا جایزه نقدی به نفرات اول، حد نصاب‌هایی هم در نظر گرفته‌ایم که در صورت کسب آن‌ها به ورزشکاران جایزه مناسب اهدا می‌شود. البته شاید این رکورد‌ها در دید عامه سخت باشد، اما اگر می‌خواهیم در میدان خوبی حضور پیدا کنیم باید به فکر چنین رکورد‌هایی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

آنچه دیگران میخوانند :
    روی خط رسانه