اخبارشما

بعد از تلاش های نافرجام عضو هیئت مدیره پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ ، رضا درویش برای مذاکره به دوحه خواهد رفت.

به گزارش شمانیوز، بعد از مذاکره نافرجام محمد دلبری عضو هیئت‌مدیره پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ که منجر به ناراحتی سرمربی کروات تیم ملی عمان شده بود، در نهایت رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس برای مذاکره با این مربی امشب راهی دوحه قطر خواهد شد. مسئول امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس و رضا چلنگر مترجم و نماینده قانونی برانکو در ایران در این سفر درویش را همراهی خواهند کرد.

برانکو ایوانکوویچ در نهایت موافقت خود را با انجام مذاکره با پرسپولیسی‌ها اعلام کرد و به آن‌ها گفت که پنج‌شنبه ظهر پای میز مذاکره رسمی خواهد نشست تا اتفاق بزرگی که هواداران پرسپولیس منتظرش هستند رقم بخورد.

به نظر می‌رسد برانکو که هفته گذشته اعلام کرده بود به دلیل مشکلات شخصی نمی‌تواند هدایت پرسپولیس را برعهده بگیرد، با پرداخت مالیات و جرائم آن حاضر به مذاکره شده تا در صورتی که شرایط پرسپولیسی‌ها خوب باشد برای دومین بار هدایت این تیم را در اختیار بگیرد.

قرار است مدیرعامل پرسپولیس و همراهانش فردا شب و پس از انجام مذاکره عازم تهران شوند و درویش گزارش این عملکرد را به اعضای هیئت مدیره ارائه می‌کند تا تصمیم‌گیری در خصوص حضور دوباره برانکو در پرسپولیس اتخاذ شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

آنچه دیگران میخوانند :
    روی خط رسانه