اخبارشما

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه لفاظی های علیه ایران گفت: ما به ایران حمله می‌کنیم

به گزارش شمانیوز، به نقل از الجزیره نتانیاهو در پی حمله مجدد یمنی ها به کشتی آمریکایی ایران را در این زمینه مقصر دانست و تهدید کرد.

 نتانیاهو که تحت فشار جنگ غزه و بحران‌های داخلی است مدعی شد: ما به ایران حمله می‌کنیم که پشت حملات حوثی‌ها (انصارالله یمن) و حزب الله است.

وی که کابینه جنگش تاکنون دستآوردی در تجاوز نظامی به غزه نداشته و تحت فشار برای برکناری است، ادعا کرد: ما حماس را از بین خواهیم برد و سربازان ما در ساعات گذشته ده‌ها تروریست را در خان یونس در نوار غزه کشتند.

نتانیاهو افزود: ما بودجه هنگفتی را برای رسیدن به اهداف جنگ اختصاص دادیم و پیروزی ماه‌ها طول می‌کشد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه، مدعی شد: تحت رهبری من، (رژیم) اسرائیل از دستیابی به یک پیروزی قاطع بر حماس دست نخواهد کشید و این قابل تردید نیست. ما تا رسیدن به اهداف خود از طریق اقدام نظامی با تمام قدرت به مبارزه ادامه خواهیم داد.

نتانیاهو افزود: توقف جنگ قبل از دستیابی به اهدافمان به (رژیم) اسرائیل برای نسل‌های آینده آسیب خواهد رساند. پیروزی قاطع در جنگ به معنای بازگشت اسرا و حذف حماس است. جنگ در همه جبهه‌ها تا رسیدن به اهدافی که تعیین کرده‌ایم ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: توقف جنگ قبل از دستیابی به اهداف، پیام ضعف را به دشمنان می‌دهد. ما باید به خاطر آینده (رژیم) اسرائیل پیروز شویم و تا زمانی که افراد ربوده شده به خانه‌های خود باز نگردند، جنگ متوقف نخواهد شد. ما باید جنگ را ادامه دهیم، ما نسبت به شهروندان (رژیم) اسرائیل تعهداتی داریم و باید کار را تمام کنیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین، با بیان اینکه صحبت در مورد اینکه من برکناری یوآو گالانت وزیر دفاع را آغاز کرده‌ام درست نیست، گفت: هیچ کامیونی بدون معاینه و بازرسی اجازه ورود به غزه را ندارد.

رژیم صهیونیستی که با هدف از بین بردن گروه‌های مقاومت فلسطین از جمله حماس و آزادی اسرای خود از ۱۵ مهرماه اقدام به بمباران شدید نوار غزه و سپس لشکرکشی به غزه کرده است، بعد از هفته‌ها جنایت در این منطقه به اهداف خود نرسید و به مذاکره با مقاومت روی آورد.

زیاده خواهی تل آویو در برنامه تبادل اسرا موجب شکست مذاکرات و در نهایت از سرگیری جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شد.

ارتش اشغالگر صهیونیستی صبح جمعه (دهم آذرماه) پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه، بمباران این باریکه و حمله همه جانبه به آن را از سرگرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

آنچه دیگران میخوانند :
    روی خط رسانه