اخبارشما

وزیر ارشاد گفته است که معین (خواننده سرشناس موسیقی ایران مقیم لس‌آنجلس آمریکا) می‌تواند به ایران برگردد؛ اما یک وکیل حقوقی ادعا کرده در صورت بازگشت معین به ایران، 28 سال حبس در انتظار اوست!

به گزارش شما نیوز؛ نصرالله معین نجف‌آبادی متولد ۲۹ دی ۱۳۳۰ است که با نام هنری معین شناخته می‌شود، خوانندهٔ موسیقی پاپ و سنتی ایرانی ساکن لس آنجلس است. معین از معدود خوانندگان قدیمی ایرانی است که همچنان طرفداران بسیاری در ایران دارد. اما مدتی است که بازگشت معین به ایران تیتر اخبارها شده است. در آخرین خبرهای منتشر شده، وزیر ارشاد گفته است که معین می‌تواند به ایران برگردد؛ اما یک حقوقدان ادعا کرده در صورت بازگشت معین به ایران، 28 سال حبس در انتظار اوست!

 

دکتر محسن برهانی «حقوق دان» در این باره نوشت: «وزیر ارشاد گفته است که معین می‌تواند به ایران برگردد. این مطلب از یک جنبه درست است؛ از نظر قوانین ایران، هیچیک از اتباع ایران را نمی‌توان ممنوع‌الورود کرد اما دستگیری شخص در فرودگاه و یا ممنوع‌الخروجی بعدی و یا ممنوع‌الکاری و …، ربطی به ورود آزاد ندارد. حداقل مواد ۵۰۰، ۵۰۸، ۶۱۰، ۶۳۹ و ۷۴۵ مجموعاً به‌ میزان ۲۸ سال حبس در انتظار این هنرمند خواهد بود.»

بازگشت معین خواننده به ایران؟ + ۲۸ سال زندان در انتظار اوست!

 

آیا این خبر مفید بود؟
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

آنچه دیگران میخوانند :
    روی خط رسانه