اخبارشما

خبر های رسیده حاکی از آن است گه مهاجم گلزن پرسپولیس پیشنهادی از کشور ژاپن دارد و این احتمال وچود دارد که وی پرسپولیس را ترک کند.

شهاب زاهدی مهاجم ۶ گله پرسپولیس است. این بازیکن پرسپولیس با پیشنهاد جدیدی برای انتقال زمستانی مواجه شده است! این بمب جنجالی پرسپولیس اکنون در انتظار پاسخ باشگاه زوریا اوکراین است تا برای این ترانسفر تصمیم بگیرد.

 

شهاب زاهدی

 

به گزارش شما نیوز، ورزش سه مدعی شده شهاب زاهدی که در تابستان از تیم پوشکاش لهستان به پرسپولیس منتقل شد، موفق شد نیم فصل را با ثبت ۶ گل به پایان برساند. او اکنون با اعلام باشگاه زوریا اوکراین با پیشنهادی از سوی تیمی در ژاپن که در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور دارد مواجه شده است. این باشگاه ژاپنی به زوریا اعلام کرده که مبلغ رضایتنامه مدنظر آنها را پرداخت خواهد کرد تا زاهدی را در اختیار بگیرد.

با این حال با توجه به اینکه زاهدی تا پایان فصل به صورت بازیکن قرضی تحت قرارداد پرسپولیس است، باید توافق این باشگاه را نیز دریافت کند. باشگاه زوریا و ژاپنی البته قرار نیست مبلغی به پرسپولیس در مسیر این انتقال احتمالی پرداخت کند و همه چیز منوط به تعامل بین شهاب زاهدی و پرسپولیس خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

آنچه دیگران میخوانند :
    روی خط رسانه