اخبارشما

یحیی گل محمدی باز هم از پرسپولیس خداحافظی کرد. البته ماجرا اینبار جدی تر از هر زمانی به نظر می‎رسد.

رصدورزشی - یحیی گل محمدی بعد از تساوی اخیر پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در هفته پانزدهم لیگ برتر استعفا داد. یحیی گل محمدی برای هفتمین بار در چهار سال اخیر است که استعفا می دهد.  مشخص نیست یحیی گل محمدی به کدام تیم میخواهد برود و  چه کسی جانشین او در پرسپولیس است؟ یحیی گل محمدی با استعفای خود حتی باعث ناراحتی بازیکنان پرسپولیس از جمله بیرانوند هم شده است. یحیی گل محمدی پیش از این نسبت به برخی از مشکلات در باشگاه اعتراض کرده بود. 

او حالا رکورددار قهر در پرسپولیس است. چهار سال مربی گری و هفت بار استعفا! اما او در بدترین موقعیت ممکن مجددا ساز جدایی را کوک کرد چرا که درویش مدیرعامل پرسپولیس هیچ گزینه جانشینی برای او ندارد. واقعیت همین است، سرخ ها فعلا گزینه ای برای جانشینی گل محمدی در نظر نگرفته اند اما از گوشه و کنار طبق معمول اخباری به گوش می رسد. گفته می شود اسکوچیچ سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران برای مدیران باشگاه پیغام و پسغام فرستاده است. حسین عبدی سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان نیز تنها گزینه داخلی به شمار می رود. اما اخبار دیگر حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس قصد دارد یک خارجی را جانشین گل محمدی کند. به هر حال رکورددار قهر در پرسپولیس بدجوری دست گل محمدی و دیگر مدیران باشگاه را در پوست گردو گذاشت. روزهای سختی در انتظار پرسپولیس است مگر اینکه به سرعت جانشین گل محمدی انتخاب شود. 

جسته و گریخته شنیده می شود یحیی گل محمدی یک پیشنهاد از لیگ ستارگان قطر دریافت کرده است. البته در اینباره هیچ خبری هنوز حالت رسمی به خود نگرفته است. 

آیا این خبر مفید بود؟
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

آنچه دیگران میخوانند :
    روی خط رسانه