اخبارشما

میترا ابراهیمی، با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام اش، به شکلی جالب به همسرش پیمان قاسم خانی ابراز علاقه کرده است.

میترا ابراهیمی در این تصویر مشغول کتاب خواندن است و خودش گفته که به شکلی جدی تمام کتاب های درسی و غیر درسی را مطالعه می کند. میترا ابراهیمی ۳۱ سال سن دارد و ازدواج با پیمان قاسم خانی اولین ازدواج و همسر اول او پیمان قاسم خانی است . تحصیلات میترا ابراهیمی در رشته ی روانشناسی است اما در زمینه هنری نیز به حرفه ی کارگردانی مشغول است و از او به عنوان یک مستند ساز حرفه ای یاد می کنند .

میترا ابراهیمی

میترا ابراهیمی روانشناس بالینى کودک و نوجوان ، عضو سازمان نظام روانشناسی و یکی از طرفداران زندگی گیاهخواری است.

میترا ابراهیمی

میترا ابراهیمی روانشناس و فیلمسازی جوان است که به تازگی اولین فیلم بلند مستند خود را درباره کامیار شاپور پسر فروغ فرخزاد کارگردانی کرده و این فیلم را در سیزدهمین جشنواره سینما حقیقت از پرده‌ سینمای چارسو به اکران رسانده است.

میترا ابراهیمی

نحوه آشنایی میترا ابراهیمی و پیمان قاسم خانی به فیلم کامی بر میگردد.

میترا ابراهیمی در مصاحبه ای گفت اولین باری که شایعه ی ازدواج آن ها منتشر شد بسیاری در فضای مجازی به او تهمت زدند عامل جدایی پیمان قاسمخانی از همسر سابقش بهاره رهنما بوده است. او درباره ی این شایعه اینگونه توضیح داد:

میترا ابراهیمی

«اولین باری که پیمان را دیدم به سال ۹۵ برمی گردد. ما دوست مشترکی داریم که دوستدار حیوانات است و از هنرمندان مختلف برای حمایت از حیوانات دعوت می کند. با خیلی از هنرمندان اینگونه آشنا شدم و پیمان هم یکی از همان ها بود. پیمان هم علاقه ی زیادی به حیوانات دارد. اولین باری که دیدمش یک سال و نیم از طلاقش می گذشت. آن زمان هم اتفاق خاصی بینمان نیفتاد. قبل از آن فقط کارهایش را دیده بودم و شناختی از او نداشتم.»

اولین کار میترا ابراهیمی فیلم کامی بود و چون تجربه ای نداشت کسی تهیه کنندگی کار را نمی پذیرفته است . اولین تیزر کامی ساخته می شود ، بر روی سایتی قرار میگیرد و پیمان قاسمخانی با دیدن این تیزر تهیه کنندگی را بر عهده می گیرد و این چنین میترا ابراهیمی و پیمان قاسم خانی با یکدیگر آشنا می شوند.

او به دلیل علاقه شخصی به فروغ فرخزاد سراغ ساخت این مستند رفت و خود شاپور نیز معتقد بود که این فیلم را فقط خود ابراهیمی می‌تواند بسازد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

آنچه دیگران میخوانند :
    روی خط رسانه