اخبارشما

بهزاد غلامپور سنگربان اسبق استقلال عکسی از خود در کنار علی دایی منتشر کرد.

رصدورزشی – علی دایی نزدیک به چهار سال و نیم است که مربی گری نمی کند. علی دایی در این مدت به زندگی شخصی خود مشغول بوده است. علی دایی هنوز تمایلی برای بازگشت به فوتبال ندارد. علی دایی پیشنهادات متعدد لیگ برتری را رد کرده است. علی دایی حتی تمایل به حضور مجدد در تیم ملی نداشت. 

آقای گل سابق جهان این روزها طبق چهار سال و نیم اخیر فقط مشغول زندگی شخصی و تجارت خودش است و دغدغه اصلی اش نیز دخترانش نورا و دنیز هستند. البته دومی دور از او در انگلیس زندگی و تحصیل می کند. یکی از نکاتی که در یک سال اخیر در رابطه با علی دایی بسیار جلب توجه کرده کاهش وزن قابل توجه اوست. او که متوجه خطرات اضافه وزن در خود شده بود و خطر بیماری هایی همچون دیابت و فشار خون را حس می کرد با کمک مربی و البته متخصص تغذیه وزن خود را به زیر 100 کیلو رسانده است. شواهد و قرائن حاکی از آن است که وزن علی دایی در مقطعی به 120 کیلوگرم هم رسیده بود. 

بهزاد غلامپور سنگربان اسبق استقلال که ارتباطی صمیمانه با علی دایی دارد در اینستاگرام خود عکسی از علی دایی منتشر کرد که نشان می دهد علی دایی همچنان به رژیم لاغری خود پایبند است و کیلوهای اضافه دیگر در او چندان مشاهده نمی شود. 

علی دایی

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

آنچه دیگران میخوانند :
    روی خط رسانه