اخبارشما

قیمت طلا، سکه و دلار امروز دوشنبه 99/10/08 + تغییرات

قیمت طلا، سکه و دلار امروز دوشنبه 99/10/08 + تغییرات

 

این خبر در هر ساعت بروزرسانی می شود...

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

مرور بازار // قیمت طلا و سکه و دلار 
 
در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک‌میلیون و ۱۳۹ هزار تومان،  قیمت دلار ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸ عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و ۱۳۹ هزار تومان،  قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۵۱۷ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۹۳۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

قیمت طلا و سکه طرح جدید در روز جاری نسبت به روزکاری قبل با نوسان جرئی همراه شده است؛ فعالان بازار طلا و سکه می‌گویند: دیگر تقاضا و انگیزه‌ای برای خرید طلا و سکه در بین مردم وجود ندارد و بازار در رکود به سر می‌برد. بازاری‌ها می‌گویند: بعد از کاهش چند میلیونی قیمت سکه دیگر تقاضایی برای خرید سکه نداریم.

افزایش قیمت ارز در بازار همواره یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت طلا و سکه بوده است و این سناریو در روز‌های اخیر بازهم تکرار شد، ولی خیلی دوام نداشت؛ دلار فعلا توان عبور از کانال ۲۶ هزار تومان را ندارد و در محدود ۲۵ هزار و ۸۰۰ تا ۲۵ هزار و ۹۵۰ تومان درجا می‌زند.

بانک مرکزی تلاش می‌کند با تقویت عرضه در بازار به تقاضا‌های ارزی پاسخ دهد و برهمین اساس نیز تداوم عرضه‌های روزانه ارز در سامانه نیما و بازار متشکل ارزی موجب شده تا نیاز ارزی بازار پاسخ داده شود و دیگر به مانند قبل شاهد نوسانات لحظه‌ای در بازار نباشیم. با این حال، اما در مقاطعی انتشار برخی اخبار سیاسی موجب می‌شود تا جو روانی بازار تغییر کند و قیمت ارز افزایشی شود.// تسنیم
 

یک‌‌شنبه 7 دی ساعت 

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  11 میلیون و 400 هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

11 میلیون و 850 هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

6 میلیون و 250 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

4 میلیون و 200 هزار

قیمت سکه گرمی

2 میلیون و 350 هزار

 یک‌شنبه 7 دی ساعت

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

یک میلیون و 139 هزار

گرم طلای 24 عیار

یک میلیون و 517 هزار

مثقال طلا

4 میلیون و 935 هزار

انس طلا(دلار)

1879.6

z1og_fefdjnd3y7qv

سکه طرح جدید ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان

جواهر و سکه امروز (هفتم دی ۹۹) قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی۲ میلیون و ۳۵۰هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۸۷۹ دلار و ۵۰ سنت رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۳۹۲ هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت سکه نسبت به آخرین معاملات روز گذشته ۱۰۰ هزار تومان کاهش یافت. سکه دیروز به قیمت ۱۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان داد و ستد شد.

 

شما می‌توانید نرخ امروز طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:

محصول  نرخ (تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 
۱۱.۸۵۰.۰۰۰
سکه تمام طرح قدیم 
۱۱.۴۰۰.۰۰۰
نیم سکه بهار آزادی
۶.۲۵۰.۰۰۰
ربع سکه بهار آزادی
۴.۲۰۰.۰۰۰
سکه گرمی 
۲.۳۵۰.۰۰۰
اونس جهانی 
یک هزار و ۸۷۹ دلار و ۵۰ سنت 
طلای ۱۸ عیار 
۱.۳۹۲.۴۴

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

روی خط رسانه