اخبارشما

به تازگی عکسی از جواد عزتی در فضای مجازی منتشر شده است که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

جواد عزتی بازیگر محبوب مردمی و کم حاشیه ای است. اخیرا شایعه جدایی جواد عزتی از همسرش در فضای مجازی بر سر زبان هاست. جواد عزتی ومهلقا باقری در رابطه با این خبر هیچ واکنشی را نشان نداده اند.جواد عزتی در جشن حافظ جایزه ویژه هیات داوران را برای ایفای نقش در سریال «زخم کاری» کسب کرد.  ​به تازگی عکسی از جواد عزتی با ستاره پستیانی منتشر شده است که برخی به اشتباه او را همسر جدید جواد عزتی خواندند

 جواد عزتی

 

جواد عزتی متولد 20 دی 1360 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است فارغ التحصیل دیپلم رشته تئاتر از هنرستان سوره می باشد که از 15 سالگی وارد تئاتر شد و حالا همسرش خانم مه لقا باقری نیز از بازیگر شناخته شده است.

 

علاقه به کار هنری

 

مدرسه که می رفتم فیلم های کمدی جری لوییس از جمله «بیماری قلابی» را دوست داشتم که بعدا دو برادر بزرگم من را با سینما آشنا کردند یادم است فیلم «گلنار» را هفت بار در سینما و «اجاره نشین ها» را توی ویدیوی خانگی دیدم.

 

تئاتر از 15 سالگی

 

اولین بار سال 1375 وقتی 15 ساله بود در یک خانه فرهنگ بعد از تست وارد یک گروه تئاتر شد و از آنجا با نمایش های خیابانی و کودک شروع بکار کرد.

 

در جلوی دوربین

 

بعد از 6 سال تجربه تئاتر سال 1381 به دعوت سعید آقاخانی با مجموعه «قصه های شبانه» بعنوان بازیگر و صداپیشه عروسک اولین بار جلوی دوربین رفت.

 

شهرت در کنار بزرگان

 

سال 1385 شروع شهرت اش با چهارمین تجربه تلویزیونی اش در سریال «باغ مظهر» مهران مدیری و مجموعه «قرارگاه مسکونی» شروع شد. در نهایت شهرت او با نقش بابا اتی در سال 1389 با سریال «قهوه تلخ» به اوج رسید.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

آنچه دیگران میخوانند :
    روی خط رسانه