اخبارشما

به منظور پاسخ‌گویی به نیاز بازار و توجه به سلیقه قشر جوان کشور، تولید آزمایشی ۲۰۶ تیپ ۳ با سقف شیشه‌ای آغاز شد.

به گزارش شمانیوز به نقل از ایکوپرس: خودروی پژو 206 را می توان یکی از محبوب ترین ماشین ها در بین جوانان و خانم ها را دانست. تاریخچه  ورود پژو 206 به ایران را می توان به سال 1380 اشاره کرد. دخیل محمدی فر مدیر پروژه پلتفرم پژو 206 در تازه ترین گفتگویش از تولید پژو 206 با سقف شیشه ای خبر داده است.

دخیل محمدی‌فر، مدیر پروژه پلتفرم ۲۰۶ در این‌باره گفت: محصول ۲۰۶ تیپ ۳ با سقف شیشه‌ای، آماده تولید و عرضه به بازار است و با اخذ مجوزهای لازم به مشتریان تحویل خواهد شد.

وی افزود: تاکنون چندین نمونه از این محصول تولید شده است.

محمدی‌فر تصریح کرد: توسعه محصولات جدید بر پایه فناوری و نیازهای روز مشتریان، امری ضروری برای هر خودروساز است. گروه صنعتی ایران‌خودرو در سال جاری محصولات مختلف به‌روز شده و یا جدید را به بازار عرضه کرده و یا در آستانه ورود به بازار دارد که نشان‌دهنده عزم راسخ این خودروساز در اتکا به خودکفایی در مسیر توسعه و پیشرفت و ارتقای سطح کیفی محصولات خود است.

مدیر پروژه پلتفرم ۲۰۶ مهم‌ترین امکانات رفاهی ۲۰۶ تیپ ۳ را سقف شیشه ای، سیستم اتوماتیک تهویه هوا، آیینه‌های جانبی برقی و شیشه بالابرهای برقی درهای عقب عنوان کرد و گفت: محصولات جدید ایران‌خودرو در زمینه‌های فنی و امکانات، نسبت به نسخه‌های پیشین ارتقا یافته‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

روی خط رسانه