اخبارشما

رئیس گروه اماکن و فضاهای ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد: طبق آخرین آمار ستاد کرونا با تغییر رنگ پایتخت از نارنجی به قرمز، فعالیت ورزشی گروه ۲ و ۳ از فردا تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

به گزارش شمانیوز: با شروع پیک ششم کرونا تعداد ابتلایان به کرونا رو به افزایش است. محدودیت های کرونایی نقش به سزایی در کاهش تعداد مبتلایان به کرونا دارد. وزیر بهداشت امروز در گفتگویی گفته که قرنطینه ها باید هوشمند باشد. 

رضا خرم عصر سه شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: با تغییر رنگ شهر تهران، فعالیت ورزشی گروه ۲ و ۳ از جمله استخرهای سرپوشیده، بدنسازی ها، فعالیت های سالنی و رشته رزمی و گروهی با دستور العمل ستاد ملی کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.

به گفته وی تنها فعالیت ورزشی مربوط به استخرهای روباز، فضاهای باز و کم برخورد مربوط به گروه یک با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی دایر است.

رئیس گروه اماکن و فضاهای ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به اینکه فعالیت مسابقات و گردهمایی های ورزشی نیز در این مدت با دستور ستاد ملی کرونا امکان پذیر است، افزود: بازرسان این اداره کل به صورت نامحسوس از اماکن ورزشی بازدید کرده و در صورت بی توجهی(یک تذکر برای مرحله نخست و پلمب در صورت تکرار) واحد صنفی مذبور تعطیل خواهد شد.

خرم خاطرنشان کرد: طبق آخرین دستور العمل ستاد ملی کرونا که تیر ماه به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ارائه شده تعطیلی ۲ تا ۳ هفته ای برای اماکن ورزشی و در شرایط قرمز و فراتر از آن در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در صدد هستیم تا شرایط فعالیت اماکن ورزشی را با دستور ستاد ملی کرونا، با تزریق ۲ و ۳ نوبت واکسن فراهم کنیم، ادامه داد: این موضوع در حال بررسی است و در صورت جمع بندی نهایی به ستاد ملی کرونا ارائه خواهد شد.

همچنین سرپرست اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران در این رابطه گفت: برای تعطیلی اماکن تابع دستور المعل ستاد ملی کرونا و نهادهای متولی هستیم.  

رضا عاشوری با یادآوری اینکه از هشتم بهمن ماه فعالیت گروه سه و ورزش های پر برخورد این نهاد تعطیل شده بود، یادآور شد: این نهاد دارای ۲۱۱ مجموعه آبی و چند منظوره بوده که ۲۶ مورد آن برای تزریق واکسن در اختیار ستاد ملی کرونا است.  

استان تهران دارای ۵ هزار و ۴۰۰ مجموعه ورزشی دولتی و خصوصی است.

پیشتر نیز با تغییر رنگ نارنجی به قرمز در شهرستان های دماوند و فیروزکوه فعالیت ورزشی در گروه ۲ و ۳ تعطیل شده بود.  

آیا این خبر مفید بود؟
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

آنچه دیگران میخوانند :
    روی خط رسانه