اخبارشما

مهراوه شریفی نیا سانسور نوازندگی خود در مسابقه بندبازی را تأیید کرد.

به گزارش شمانیوز: مهراوه شریفی نیا از بازیگران مطرح کشورمان است. مهراوه شریفی نیا دختر محمدرضا شریفی نیا بازیگر توانای کشورمان است. مهراوه شریفی نیا علاوه بر بازیگری در ساز زدن هم مهارت خاصی دارد. مهراوه شریفی نیا یکی از داوران مسابقه بندبازی است. 

مسابقه بندبازی  یک برنامه استعدادیابی جدید در حوزه موسیقی است که پخش آن از پنجشنبه ی هفته ی گذشته در شبکه نمایش خانگی آغاز شده است و داوران آن چهره های مشهوری از جمله مهراوه شریفی نیا هستند.

مهراوه شریفی نیا

مسابقه بندبازی در نخستین قسمت خود با اجراهایی از داوران برنامه همراه بود. در این اجراها هر یک از داوران برنامه به خوانندگی و نوازندگی پرداختند.

با این حال مخاطبان مسابقه بندبازی متوجه شدند نوازندگی مهراوه شریفی در یکی از این اجراها سانسور شده است. در این اجرا که با خوانندگی امید نعمتی، یکی دیگر از داوران برنامه همراه بود، شریفی نیا نیز به عنوان نوازنده ی فلوت حضور داشت، اما از نمایش نوازندگی او خودداری شده و تنها به نشان دادن تصاویری مبهم از او اکتفا شده بود.

مهراوه شریفی نیا

این موضوع توسط مهراوه شریفی نیا نیز تأیید شد.

او روز گذشته در یک استوری اینستاگرامی تصاویری از نوازندگی خود در مسابقه بندبازی منتشر کرد و نوشت: «حداقل عکسش رو میتونیم ببینیم!!!»

مهراوه شریفی‌ نیا که متولد سال ۱۳۶۰ در تهران است، گرچه به عنوان بازیگر شناخته می شود اما فارغ‌ التحصیل رشته موسیقی کلاسیک از دانشگاه هنر تهران است.

او در ابتدا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند ولی از این رشته انصراف داد و سپس به سراغ رشته موسیقی رفت.

مهراوه شریفی نیا

آیا این خبر مفید بود؟
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • جواد سجادی

    باری کل الله

آنچه دیگران میخوانند :
    روی خط رسانه