اخبارشما

خداداد اما در مصاحبه با خبرورزشی توضیحاتی در این باره داد و مدعی شد خودش روزگاری گچ کار بوده و به سختی روزگار را سپری می‌کرده است و هدفش از آن اظهارات، توهین به قشر زحمتکش جامعه نبود.

به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی: اخیرا خبری منتشر شده که در آن خداداد عزیزی پیشکسوت فوتبال در آن به کولبرها توهین کرده است. ماجرا از این قرار بوده که خداداد عزیزی مهمان برنامه ای بوده که در آن به موضوع گیر کردن مهدی طارمی در برف ترکیه و محدودیت پروازها اشاره می کند و می گوید: فقط می توان از کولبرها کمک گرفت. این سخن خداداد عزیزی بازتاب فراوانی در فضای مجازی داشته است حالا در مطلب زیر سخنان یک نماینده مجلس را آورده ایم که گفته خداداد عزیزی باید از کولبران عذرخواهی کند. با هم می خوانیم.

خداداد اما در مصاحبه با خبرورزشی توضیحاتی در این باره داد و مدعی شد خودش روزگاری گچ کار بوده و به سختی روزگار را سپری می‌کرده است و هدفش از آن اظهارات، توهین به قشر زحمتکش جامعه نبود.

در همین رابطه با بهزاد رحیمی، نماینده مردم سقز و بانه در مجلس یازدهم، ضمن حمله شدیداللحن به خداداد عزیزی، نکته‌های زیر را بیان کرد:

-وقتی این ویدیو را دیدم به‌ شدت متاسف و ناراحت شدم. خداداد عزیزی یک انسان بی ریشه است دلیل نمی‌شود چون بازیکن است منکر بی ریشه بودن او شویم! خداداد عزیزی یک اسطوره پوشالی است درستش این است که تمامی مردم مناطق کردنشین و کولبران بر روی دوش او سوار شوند! با اظهارات چنین انسانی شان و منزلت کولبران شریف از بین نمی‌رود. این فرد با توهین به کولبران شان خودش را زیر سوال برده نه شان انسان‌هایی که با «شرافت» دنبال روزی حلال هستند.

-بنده به‌عنوان نماینده مردم شریف استان کردستان می‌گویم که هم خداداد عزیزی و هم صداوسیما باید به دلیل توهینی که به کولبران و مردم شریف کردستان کردند، عذرخواهی کنند. کولبری زاییده بیکاری و فقر در مناطق کردستان است.

*دلیل کولبری مردم کردستان این است که افراد نالایقی مثل خداداد عزیزی به منصب و مقامی می‌رسند که همین امر باعث شده امروز فرصت‌های شغلی در کردستان از بین برود و مردم ما مجبور به کولبری شوند. به نظر بنده شان جوانان کردستان بسیار از خداداد عزیزی و امثالهم بالاتر است کسی نمی‌تواند این شان و منزلت را با مسخره کردن از بین ببرد. امثال خداداد عزیزی با پول همین مردم به این جایگاه رسیدند. خداداد عزیزی برای همین توهین‌هایی که به کولبرها کرده چندین میلیارد پول گرفته است!

-قطعا این قضیه را پیگیری خواهیم کرد. بنده و تمامی نمایندگان کردنشین یک تذکر و اعتراض جدی نسبت به توهین این فرد به رئیس صداوسیما ابلاغ می‌کنیم. امیدواریم دیگر شاهد چنین توهین و بی حرمتی‌هایی نباشیم گرچه ما بارها شاهد چنین توهین‌هایی به کردها و کولبرها بوده‌ایم. از رئیس صداوسیما درخواست می‌کنم که از کولبران دلجویی کرده و عذرخواهی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

آنچه دیگران میخوانند :
    روی خط رسانه