اخبارشما

­در بسیاری از کشورها به‌رغم آمار بالای واکسیناسیون، موج بستری و مرگ مبتلایان امیکرون بلندتر از دلتا بوده. اگر مشابه همین اتفاق در ایران رقم بخورد، به زودی باید منتظر پر شدن بیمارستان‌ها باشیم.­

به گزارش شمانیوز به نقل از ماسک: این روزها اخبارهایی که از کرونا به گوش می رسد حاکی از این است که با شروع پیک ششم کرونا متاسفانه ویروس کرونا شیوع بیشتری داشته است و هموطنان باید بیش از پیش پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا بتوانیم به امید خدا پیک ششم کرونا را هم پشت سر بگذاریم.

­هم‌اکنون روند بستری کرونا در اکثر استان‌ها به شدت رو به افزایش است.

­سرمای هوا باعث شده مترو و ناوگان حمل‌ونقل عمومی، بسیاری از ادارات، فروشگاه ها، شرکتها، کلاس‌ها، تالارها و رستوران‌ها عملا هیچ تهویه‌ای نداشته‌باشند. ازدحام مردم در محیط فاقد تهویه و در شرایطی که بسیاری از آن‌ها بدون آنکه مطلع باشند ناقل کرونا هستند، منجر به ابتلای سایرین می‌شود.­

­در بسیاری از کشورها به‌رغم آمار بالای واکسیناسیون، موج بستری و مرگ مبتلایان امیکرون بلندتر از دلتا بوده. اگر مشابه همین اتفاق در ایران رقم بخورد، به زودی باید منتظر پر شدن بیمارستان‌ها باشیم.­

­سلامت مردم را اولویت اول بدانیم.

اپلیکیشن ماسک وابسته به وزارت بهداشت:

-استانداران کل کشور بر اساس تفویض اختیار ستاد ملی کرونا، لطفا دستور تعطیلی ۲ هفته‌ای فعالیت‌ها و مشاغل غیرضروری را صادر فرمایید، قبل از آنکه خیلی دیر شود.

-یکی از تجربیات ناموفق در موج‌های قبلی کرونا به تعویق انداختن وضع محدودیت‌های جدی بود تا جایی که عملا کار از کار گذشته بود. 

-محدودیت‌ها صرفا زمانی موثر است که در ابتدای اوج‌گیری آمار مبتلایان اعمال شود.

-هم‌اکنون روند بستری کرونا در اکثر استان‌ها به شدت رو به افزایش است، ازدحام مردم در محیط فاقد تهویه و در شرایطی که بسیاری از آن‌ها بدون آنکه مطلع باشند ناقل کرونا هستند، منجر به ابتلای سایرین می‌شود. 

-در چنین شرایطی فقط یک راه حل وجود دارد: تعطیلی موقت.

-در بسیاری از کشورها به‌رغم آمار بالای واکسیناسیون، موج بستری و مرگ مبتلایان اُمیکرون بلندتر از دلتا بوده، اگر مشابه همین اتفاق در ایران رقم بخورد، به زودی باید منتظر پر شدن بیمارستان‌ها باشیم. 

-در چنین شرایطی فقط یک راه حل وجود دارد: تعطیلی موقت، سلامت مردم را اولویت اول بدانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • جعفری

    تعطیلی سراسری بهترین راه است

آنچه دیگران میخوانند :
    روی خط رسانه