اخبارشما

سه بازیکن تیم ملی در صورت دریافت اخطار برابر امارات، دیدار حساس مقابل کره جنوبی را از دست خواهند داد.

به گزارش شمانیوز :دیروز تیم ملی کشورمان در بازی با عراق با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و به جام جهانی 2022قطر صعود کرد. گل این بازی را مهدی طارمی به ثمر رساند. همچنین شاگردان اسکوچیچ سه شنبه به مصاف امارات می روند. 

سه بازیکن تیم ملی در صورت دریافت اخطار برابر امارات، دیدار حساس مقابل کره جنوبی را از دست خواهند داد.

تیم ملی فوتبال ایران پس از قطعی کردن صعود خود به رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲، اکنون  در اندیشه حفظ صدرنشینی این پیکارها و صعودی مقتدرانه به عنوان تیم نخست گروه A مرحله مقدماتی جام جهانی به قطر است.

ملی پوشان پس از برگزاری جشن صعود، روز سه شنبه در هشتمین دیدار خود به مصاف امارات می روند. حریف شاگردان اسکوچیچ در پی تثبیت جایگاه سوم جدول و راهیابی به دیدار پلی آف رقابت های جام جهانی است و برای کسب امتیاز پای به زمین مسابقه می گذارد.

تیم ملی برای دیدار روز سه شنبه مقابل امارات، ۴ بازیکن یک اخطاره دارد که در صورت دریافت کارت زرد، از بازی با کره جنوبی محروم می شوند. سردار آزمون که در دیدار رفت برابر همین کره جنوبی یک کارت زرد از داور مسابقه گرفت، جزو اخطاری های تیم ملی است اما از آنجایی که این بازیکن در تقابل با امارات حضور ندارد، در نتیجه او مشکلی برای بازی با کره نخواهد داشت.

اما خطر از دست دادن این بازی بزرگ، سه بازیکن دیگر تیم ملی را تهدید می کند. مهدی طارمی که گل صعود ایران به جام جهانی را وارد دروازه عراق کرد، در نخستین بازی این مرحله از رقابت ها و برابر سوریه یک کارت زرد گرفت، ضمن اینکه میلاد محمدی هم در آن بازی از داور بازی یک اخطار دریافت کرد. سعید عزت اللهی نیز دیگر بازیکن یک کارته تیم اسکوچیچ است که در جدال رفت با عراق این اخطار گرفت.

بدین ترتیب سه بازیکن به نام های مهدی طارمی، سعید عزت اللهی و میلاد محمدی در صورتی که مقابل امارات کارتی را دریافت کنند، در بازی حساس و سرنوشت ساز ۴ فروردین مقابل کره جنوبی غایب خواهند بود. دیداری که جنگ بر سر صدرنشینی گروه خواهد بود و اسکوچیچ علاقه ای ندارد که رکورد شکست ناپذیری هایش بر روی نیمکت تیم ملی را از دست بدهد و می خواهد با تمام توان به مصاف حریف قدرتمند خود برود.

آیا این خبر مفید بود؟
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

آنچه دیگران میخوانند :
    روی خط رسانه