اخبارشما

عکسی از محمدرضا گلزار و دختر معروف آیسان درکنسرت منتشر شده که در کنار هم نشسته اند و این حواشی رابطه این دو را باهم دامنه زده است.

به گزارش شمانیوز: رضا گلزار از بازیگران توانا و محبوب کشورمان است. رضا گلزار علاوه بر بازیگری، خوانندگی و مجری گری هم می کند. چند وقتی است که حضور رضا گلزار به همراه دختری به نام آیسان در کنسرت خبرساز شده است که در زیر جزییات این رابطه را آورده ایم.

عکسی از محمدرضا گلزار و دختر معروف آیسان درکنسرت منتشر شده که در کنار هم نشسته اند و این حواشی رابطه این دو را باهم دامنه زده است.

محمدرضا گلزار علاوه بر بازیگری دوره کوتاهی خوانندگی هم کرده است و مدتی با گروه آریان همکاری کرده .محمدرضا گلزار در تبلیغات برندهای مختلف حضور داشته و عکس او را در بیلبوردهای شهرهای مختلف می توان دید.محمدرضا گلزار با بازی در فیلم سام و نرگس و شور عشق شناخته شد.محمدرضا گلزار از دانشجویان برتر کشورمان است و در حال حاضر مشغول به کار آزاد است.محمدرضا گلزار در چند وقت اخیر حواشی زیادی در فضای مجازی داشته و با توجه به عکسهای نا مناسبی که از خودش منتشر کرده است بیش از پیش نظر کاربران را به خود جلب کرده است .

رضا گلزار

آیا این خبر مفید بود؟
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

آنچه دیگران میخوانند :
    روی خط رسانه