اخبارشما

پیگیری‌های امروز نشان می‌دهد تزریق ارز به صرافی‌های بانکی آغاز شده است. مدیر یکی از صرافی‌های بانکی گفت: بانک مرکزی همچنان قطره‌ چکانی دلار به بازار تزریق می‌کند و روند ورود ارز به بازار کم است. اما در مقایسه با دو هفته گذشته روند تزریق ارز به بازار بیشتر شده است.

به گزارش شمانیوز: قیمت دلار در بازار امروز 4 بهمن 1400 با افزایش با 364 تومانی ، 28,128 تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته شاهد کاهش قیمت دلار بودیم.

-قیمت دلار امروز اندکی کاهش داشت. برخی از معامله‌گران معتقدند دلار به زودی به کانال ۲۶ هزار تومان می‌رسد. این گمانه از دو جهت تقویت شده است؛ یکی اظهارات روسیه درباره مذاکرات هسته‌ای و دیگری اقدام جدید بانک مرکزی.

-دو هفته قبل و همزمان با کاهش قیمت دلار و رسیدن آن به مرز ۲۵ هزار تومان، صرافی‌های بانکی اعلام کردند چندین روز است بانک مرکزی تزریق ارز به این صرافی‌ها را متوقف کرده است. بعد از آن بود که قیمت دلار افزایش یافت و تا ۲۸ هزار تومان رسید.

پیگیری‌های امروز  نشان می‌دهد تزریق ارز به صرافی‌های بانکی آغاز شده است. مدیر یکی از صرافی‌های بانکی گفت: بانک مرکزی همچنان قطره‌ چکانی دلار به بازار تزریق می‌کند و روند ورود ارز به بازار کم است. اما در مقایسه با دو هفته گذشته روند تزریق ارز به بازار بیشتر شده است.

-شب گذشته رئیس تیم مذاکره‌کننده روسیه در مذاکرات وین در توییتی از روند مثبت مذاکرات هسته‌ای خبر داد و نوشت: «ما پیشرفت‌هایی داشته‌ایم و فردا به بحث و تدوین پیش‌نویس ادامه می‌دهیم.»

-این توییت از جانب روسیه قابل تامل بود. چراکه تا پیش از این، روسیه از روند مذاکرات ابراز نارضایتی می‌کرد اما شب گذشته از پیشرفت در مذاکرات خبر داد. این توییت قیمت طلا و ارز در معاملات پشت خطی را کاهشی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

روی خط رسانه