اخبارشما

بهروز افخمی درباره سرنوشت سریال «رعد و برق» که قرار بود از شبکه ۵ سیما پخش شود، ولی بعد از یک قسمت متوقف شد گفت: بی‌توجهی مدیریت شبکه ۵ سیما به انتظارات مردم و حرف‌های من، باعث دلسردی شد و تصمیم گرفتم کیفیت کارم را فدای مدیریت شبکه ۵ سیما نکنم.

به گزارش شمانیوز: بهروز افخمی جزو یکی از کارگردان ها و نویسنده کشورمان است.  بهروز افخمی با مرجان شیرمحمدی که وی از بازیگران کشورمان است ازدواج کرده است. حاصل ازدواج بهروز افخمی و مرجان شیرمحمدی پسری به نام آهیل است. بهروز افخمی به تازگی سریالی به نام رعد و برق ساخته است که قرار بود از شبکه 5 پخش شود ولی این سریال بعد از یک قسمت پخش از تلویزیون، پخشش متوقف شد.

بهروز افخمی درباره سرنوشت سریال «رعد و برق» که قرار بود از شبکه ۵ سیما پخش شود، ولی  بعد از یک قسمت متوقف شد گفت: بی‌توجهی مدیریت شبکه ۵ سیما به انتظارات مردم و حرف‌های من، باعث دلسردی شد و تصمیم گرفتم کیفیت کارم را فدای مدیریت شبکه ۵ سیما نکنم. ابتدا سعی کردیم سریال را بعد از پخش یک قسمت به موقع آماده کنیم به همین دلیل از مدیریت شبکه ۵ درخواست کردم یک روز دوباره  قسمت اول را پخش کند تا قسمت دوم آماده شود اما بدون توجه به حرف‌های ما سریال دیگری جایگزین شد.

- بعد از این برخورد تصمیم گرفتم کیفیت کارم را فدای نحوه پخش نکنم ، البته سیستم فنی شبکه ۵ سیما متاسفانه بروز نیست و بسیار عقب مانده است. در نتیجه امکان پخش سریال «رعد و برق» با کیفیت امروزی از این شبکه وجود ندارد بنابراین این مجموعه به دلیل کیفیت بالای ساخت از شبکه ۵ سیما پخش نخواهد شد!

آیا این خبر مفید بود؟
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

آنچه دیگران میخوانند :
    روی خط رسانه