اخبارشما

از نکات جالب زندگی ترلان پروانه بازیگر جوان کشورمان شایعه ازدواج او با ارسلان قاسمی بود پس از انتشار این خبر جنجالی در فضای مجازی پدر ترلان این خبر را تکذیب و خواستار محکومیت اعلام انتشار چنین شایعه‌ای شد.

به گزارش شمانیوز: ترلان پروانه از بازیگران مشهور کشورمان است. ترلان پروانه جزو بازیگرانی است که این حرفه را از کودکی شروع کرده است. ترلان پروانه اصالتا اهل شیراز  است. اولین فیلم سینمایی ترلان پروانه فیلم چپ دست بود.

 ترلان پروانه تا کنون در آثار بسیاری چه در تلویزیون چه در سینما به ایفای نقش پرداخته است. ترلان پروانه اگرچه جوان است و در ابتدای راه، اما در انتخاب نقش‌هایش وسواس به خرج می‌دهد. در دامه عکس ترلان پروانه را مشاهده می کنید که در فضای مجازی منتشر کرده که نظر کاربران را به خود جلب کرده است .ترلان پروانه در چند وقت اخیر بارها حواشی از او و روابطش با افراد معروف در فضای مجازی منتشر شد که باعث شد او سکوتش را بشکند و از خودش دفاع کند و این اخبار را تکذیب کند .

ترلان پروانه

بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه متولد ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شیراز است. وی دانشجوی کارشناسی رشته گرافیک بوده و فعالیت خود در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۸۳ آغاز کرده است. این بازیگر از سنین کودکی پا به عرصه سینما گذاشت و تا امروز فعالیت خود را ادامه داده است.ترلان پروانه مجرد است و تا بحال ازدواج نکرده است. شایعات زیادی در مورد ازدواج ترلان پروانه صورت گرفته است و بار‌ها خانواده اش از این شایعات ناراحت شده اند. در ابتدا شایعه ازدواج با ارسلان قاسمی ساخته شد و حالا هم شایعه ازدواج او با یکی از فوتبالیست‌های مشهور ساخته شده است که هیچکدام توسط ترلان پروانه تائید نشده است.

وی بخاطر سیمای زیبایش از همان کودکی مورد توجه رسانه‌ ها قرار گرفت. برای نخستین بار در 3 سالگی بـه طور اتفاقی خانمی در فرودگاه از چهره وی خوشش آمد و بـه مادرش پیشنهاد بازی ترلان را دریک تیزر تبلیغاتی شامپو داد و مادرش با علاقه قبول کرد بعد از مدتی جذب برنامه‌های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک شد.این سر آغاز ورود ترلان پروانه بـه عرصه نمایش بود. پس ازآن وی در برنامه‌های آموزشی شبکه یک و شبکه جام جم سیما بـه ایفای نقش پرداخت. او پس از نشان دادن استعدادهایش بـه طور جدی وارذ عرصه نمایش و بازیگری شد.

ترلان پروانه در کودکی

درسال 1382 نخستین بار با سریال بچه‌های پایش بـه مجموعه‌های تلویزیونی باز شد، سپس در جایزه بزرگ مهران مدیری و خوش غیرت محصول سال 83 حضور داشت.فیلم رویای آخر نیز نخستین کار سینمایی ‌اش بود. ترلان پروانه تا کنون بیش از ۶۰ کار تلویزیونی و سینمایی انجام داده اسـت. وی درسال ۱۳۹۰ ودر جشنواره فیلم کودک و نوجوان بخاطر بازی در فیلم «آهوی پیشونی سفید» برنده «پروانه زرین» بعنوان بهترین بازیگر دختر شد.

ترلان پروانه

ازدواج ترلان پروانه

از نکات جالب زندگی ترلان پروانه بازیگر جوان کشورمان شایعه ازدواج او با ارسلان قاسمی بود پس از انتشار این خبر جنجالی در فضای مجازی پدر ترلان این خبر را تکذیب و خواستار محکومیت اعلام انتشار چنین شایعه‌ای شد.

گیاه خواری ترلان پروانه

در وعده های غذایی ام از سبزیجات زیاد استفاده می کنم و کلم بروکلی هم جزء سبزیجات مورد علاقه ام است؛ مخصوصا وقتی مامان این کلم را بپزد و روی آن سس مخصوص خودش را بریزدآشپزی را دوست دارم و اگر زمان داشته باشم، آشپزی می کنم. اوقات فراغتم را با دیدن فیلم و خواندن کتاب سپری کنم به همین خاطر کمتر فرصت آشپزی دارم اما اگر وقت آشپزی داشته باشم، بیشتر پاستا می پزم چون هم در پختش حسابی تسلط پیدا کرده ام و هم خیلی دوست دارم.

لباسی که برای ترلان پروانه حاشیه‌ساز شد

ترلان پروانه در واکنش به انتقادات تند و تیز هواداران و رسانه ها در پوشیدن کتی که از پوست حیوانات است، گفت: به هیچ عنوان آن لباس از پوست حیوانات نبود. پوست از موی طبیعی حیوانات نبود و اینکه من خودمم حامی حیوانات هستم و لباس‌های این چنینی را استفاده نمی‌کنم.

اگر می‌خواهید بدانید این خزپوشی چه بلایی بر سر حیوانات می‌آورد، گزارش ایسنا در این‌باره را بخوانید. تقریباً هر حیوان پستاندار پشمالویی ممکن است قربانی صنعت خز شود اما پوست راکون، راسو، روباه، چین‌چیلا، سگ، گربه و خرگوش پوست‌های پرطرفدار در صنعت مد و تولید لباس هستند.

وضعیت حیوانات در پرورشگاه‌های خز بسیار اسفبار است. در این پرورشگاه‌ها، حیوانات سراسر زندگی چند ماهه خود را در قفس‌های فوق‌العاده کوچک بدون هیچ ارتباطی با طبیعت، بدون امکان حرکت آزادانه، بدون هیچ سرگرمی، بدون دریافت هیچ عاطفه و گاهی بدون هیچ گونه ارتباط با همنوعان خود می‌گذرانند تا روز سیاه کندن پوست آنها فرا برسد.

تمام این حیوانات به شدت مستاصل هستند و علایم بارز افسردگی شدید و جنون را نشان می‌دهند. در سال‌های اخیر بعضی از کشورهای غربی قوانینی برای بهبود جزئی شرایط زندگی این حیوانات مانند بزرگ‌تر کردن سایز قفس‌ها تصویب کرده‌اند ولی حتی همین قوانین بسیار بدوی هم هنوز به درستی به اجرا گذاشته نشده‌اند و صنعت خز، با ترفندهای مختلف مانند سابق به نگهداری و پرورش حیوانات در جهنم ادامه می‌دهد.

ورزش حرفه ایم بسکتبال است دوچرخه سواری را خیلی دوست دارم و اگر موقعیتش باشد و بتوانم دوچرخه سواری کنم خیلی لذت می برم. اسب سواری هم جز ورزش های مورد علاقه من است.

ترلان پروانه

واکنش ترلان پروانه به عمل زیبایی چشم هایش

انتشار شایعه پیرامون هنرمندان و چهره های سرشناس همیشه وجود داشته و دارد.

در بین شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده است شایعه ای درباره عمل زیبایی چشم های ترلان پروانه به گوش میرسید که این خانم بازیگر با انتشار یک استوری این شایعه را تکذیب کرد.

ترلان پروانه در واکنش به شایعه عمل زیبایی چشم هایش این استوری را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

ترلان پروانه در یک گفتگو درباره جراحی بینی اش گفت :بینی من در اسکیت شکست. با وجود اینکه نفر اول در سطح استان در سرعت شده بودم، اما یک لحظه برخورد من با یک مانع منجر به شکستگی گونه و بینی ام شد، به طوری که بینی ام از سه جا شکست و برای جا انداختن بینی ام خیلی اذیت شدم.

آیا این خبر مفید بود؟
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

آنچه دیگران میخوانند :
    روی خط رسانه