اخبارشما

ما دریافتیم که بدن ساعتی در درون خود دارد که بر اساس آن بهترین زمان برای سوزاندن چربی و قند‌ها زمان خاصی از روز است، بنابراین با خوردن وعده‌های غذایی در ساعات اولیه روز و کاهش مصرف خوراکی‌ها در ساعات عصر به بعد این روند سوزاندن چربی و کالری را تسریع می‌بخشد.

به گزارش شمانیوز: تناسب اندام و رژیم غذایی همیشه یکی از دغدغهای مردم بوده است. این روزها روش های عجیب و غریبی برای کاهش وزن در فضای مجازی وجود دارد که یکی از این روشها، روش های سریع و آسان کاهش وزن است. با هم مرور می کنیم.

اگر به دنبال آسان‌ترین و بهترین رژیم غذایی لاغری هستید، باید با چند رژیم غذایی برای کاهش وزن آشنا شوید. همانطور که در مقاله‌ی رژیم لاغری به طور مفصل توضیح دادیم، یک رژیم اصولی برای کاهش وزن باید شامل همه‌ی گروه‌های غذایی باشد، بر اساس ویژگی های جسمی فرد تعریف شده باشد و هیچ وقت رژیم‌گیرنده را گرسنه نگذارد. تحمل گرسنگی یکی از مهم‌ترین زمینه‌های شکست در رژیم است. یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب رژیم توجه به کیفیت کالری‌هاست. منظور از کیفیت کالری‌ها این است که بیشترین میزان کالری مواد غذایی از خوراکی‌های زیر تامین شده باشد:

برای لاغرشدن نباید غذا نخورید بلکه باید در زمان مناسب غذا بخورید ، حتما کنجکاوید بدانید این بهترین زمان برای غذاخوردنی که موجب لاغری و کاهش وزن شود چه ساعتی از روز است.

بر اساس جدیدترین تحقیقات انجام شده ثابت شد که خوردن و نخوردن غذا در ساعتی از روز می‌تواند سرعت لاغری و کاهش وزن را دوبرابر تغییر دهد.

بر اساس این مطالعات شما می‌توانید اینگونه سریع وزن کم کنید:‌

می‌توانید هر نوع خوردنی و مواد غذایی سالم که دوست دارید بخورید، اما فقط از ساعت ۸ صبح تا ۲ بعدازظهر.

غذا‌های سبک و کم کالری را نیز بین ساعت ۲ تا ۶ بعد از ظهر قرار دهید و به هیچ وجه بعد از این ساعت یعنی ۶ عصر چیزی نخورید.

این متخصص تغذیه  می‌گوید:در مورد رابطه اوقات روز و وزن گیری مطالعاتی انجام دادیم و با تغییرات متابولیسم بدن متوجه شدیم که افزایش و کاهش وزن می‌تواند با این فاکتور دچار تغییرات قابل توجهی شود. بر اساس همین مطالعات من پیشنهاد می‌کنم افرادی که در پی تناسب اندام هستند، وعده‌های غذایی خود را بین ساعت ۸ تا ۲ بعد از ظهر مصرف کنند و پس از ساعت ۶ عصر چیزی نخورند.

این به نظر رژیمی سخت می‌رسد، اما تاثیر ان فوق العاده خواهد بود به خصوص برای کسانی که قصد کاهش سریع وزن خود را دارند.

این رژیم لاغری محدود باعث سوزاندن چربی و کالری به مقدار زیاد می‌شود. بهترین زمان برای چربی سوزی

ما دریافتیم که بدن ساعتی در درون خود دارد که بر اساس آن بهترین زمان برای سوزاندن چربی و قند‌ها زمان خاصی از روز است، بنابراین با خوردن وعده‌های غذایی در ساعات اولیه روز و کاهش مصرف خوراکی‌ها در ساعات عصر به بعد این روند سوزاندن چربی و کالری را تسریع می‌بخشد.

برای اثبات نتیجه‌ی این تحقیقات ۱۱ زن و مرد مبتلا به اضافه وزن با همین رژیم غذایی مورد آزمایش قرار گرفتند تا در طول ۸ روز شاهد نتیجه‌ی فوق العاده باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

آنچه دیگران میخوانند :
    روی خط رسانه