اخبارشما

بهنوش طباطبایی یکی از بازیگران محبوب و بدون حاشیه کشورمان است. اخیرا اتفاقی در دنیای هنر برای بهنوش طباطبایی رخ داده است. این اتفاق فروش تصویر بهنوش طباطبایی به صورت NFT مینت شده است. ارزش تصویر بهنوش طباطبایی 3200 دلار فروخته شده است.

به گزارش شمانیوز: بهنوش طباطبایی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایرانی ۲۷ اردیبهشت سال ۱۳۶۰ متولد شده است. او از سال ۱۳۷۷ فعالیت هنری خود را آغاز کرده و بازی در سریال از یاد رفته، کوی دامون و چار دیواری را در کارنامه هنری خود دارد. خانم بازیگر دارای مدرک دکترای روان‌ شناسی بالینی است. به تازگی عکس بهنوش طباطبایی به قیمت ۳۲۰۰ دلار فروخته شد. 

 

یک تصویر از بهنوش طباطبایی، در شبکه Polygon به صورت NFT مینت شده و با قیمت یک اتر، حدودا ۳۲۰۰ دلار در OpenSea به فروش رفته است.

بهنوش طباطبایی

بیوگرافی بازیگر زن ایرانی

بهنوش طباطبائی (زاده ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ در تهران) بازیگر اهل ایران است. تحصیلات وی لیسانس مهندسی کامپیوتر است و یک دورهٔ بازیگری در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده است. تنها یک خواهر بنام تینوش دارد .

خانم بازیگر و مادرش خانم بازیگر و مادرش

همسر بهنوش طباطبائی مهدی پاکدل بود که پس از ۶ سال زندگی مشترک ازهم جدا شدند.

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی بواسطه بازی در فیلم مصائب دوشیزه با یکدیگر آشنا شدند و در اسفندماه ۱۳۸۹ با هم ازدواج کردند.

مهدی پاکدل بعد ها در مصاحبه ای درباره نحوه آشنایی اش با بهنوش طباطبایی گفت که او در هنگام کار بر روی پروژه مصائب دوشیزه با خانم طباطبایی آشنا شده و در همین مدت عاشق خنده های وی شده است. همه چیز خوب بود تا خبر جدایی بهنوش طباطبائی از مهدی پاک دل رسانه ای شد.

بعد از ۶ سال زندگی مشترک این زوج هنرمند در سال ۱۳۹۵ از یکدیگر جدا شدند. بهنوش طباطبایی علاوه بر مهریه سنگین، سند شش دانگ یک آپارتمان در شمال شهر را پشت قباله سند ازدواجش انداخته و حتی حق تحصیل، کار و حق حضانت فرزند را هم از همسرش گرفته بود اما خانم طباطبایی از همه مطالباتش از جمله مهریه سنگینش چشم پوشی کرده و به آپارتمانی در شمال شهر رضایت داده بود.

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

آیا این خبر مفید بود؟
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

آنچه دیگران میخوانند :
    روی خط رسانه