اخبارشما

مهدی طارمی بازیکن سابق پرسپولیس که این روزها در تیم پورتو به عنوان یکی از بازیکنان محبوب در پرتغال شناخته شده است که این محبوبیت زیاد برای او دردسر ایجاد کرده و دختران پرتغالی از خواستگاری کرده است.

مهدی طارمی (زاده ۲۷ تیر ۱۳۷۱ در بوشهر) بازیکن فوتبال اهل ایران در پست مهاجم است. مهدی طارمی برای باشگاه ریو آوه پرتغال و تیم ملی ایران رقابت می‌کند. وی هنگام عضویت در باشگاه پرسپولیس دو بار در فصل‌های ۹۵–۱۳۹۴ و ۹۶–۱۳۹۵ آقای گل لیگ برتر ایران شد.مهدی طارمی سابقه بازی در باشگاه‌های شاهین بوشهر، ایران‌جوان بوشهر و الغرافه را نیز دارد.مهدی طارمی در جام ملت‌ها آسیا ۲۰۱۹ نیز عملکرد قابل قبولی داشت، همچنین مهدی طارمی ۳ گل در این تورنمنت به ثمر رساند.

مهدی طارمی  بازیکن تیم پورتو پرتغال این روزها ستاره این تیم شده و محبوبیت زیادش باعث شده تا دختران پرتغالی از او  خواستگاری  کنند.

در آخرین دیدار از هفته یازدهم لیگ پرتغال، ویتوریا گیمارش در استادیوم خانگی خود یعنی آفونسو هنریکس میزبان پورتو بود. با توجه به وضعیت دو تیم در جدول رده بندی، این یک بازی حساس و مهم برای دو تیم محسوب می‌شد.

در این بازی گیمارش دوبار از اژدهاهای پورتو پیش افتاد، اما هر دو بار این  مهدی طارمی  بود که تیم سرجیو کونسیسائو را به بازی برگرداند. در دقیقه ۷ روشینیا مهاجم ۲۵ ساله و پرتغال گیمارش دروازه پورتو را خیلی زود باز کرد تا شاگردان ژوائو هنریکه با روحیه بالایی بازی را ادامه دهند.

اما در دقایق پایانی نیمه نخست، لوئیس دیاز که در دقیقه ۳۲ به بازی آمده بود، از میانه زمین حرکت کرد و توپ را به سرجیو اولیویرا رساند که ارسال او به پشت مدافعان ویتوریا گیمارش را موسی مارگا با پاس به بغل به مهدی طارمی رساند تا این ملی‌پوش ایرانی با شیرجه و تکل روی هوا گل تساوی تیمش را بزند.

در دقیقه ۶۳ این اسکار استوپینیان بود که برای بار دوم قفل دروازه آگوستین مارچسین و پورتو را باز کرد تا میزبان با نتیجه دو بر یک پیش بیفتد، ولی این خوشحالی طولی نکشید و بازهم  مهدی طارمی  منجی تیمش شد.

لوئیز دیاز که پس از اضافه شدن به ترکیب پورتو نیروی تازه‌ای به خط حمله این تیم داده بود، در دقیقه ۶۵ نفوذ تند و تیزی از سمت چپ زمین انجام داد که پاس کات‌بک زمینی او به محوطه جریمه را  مهدی طارمی  بدون مکث و با شوت پای راست تبدیل به گل کرد.

در دقیقه ۸۰ لوئیس دیاز بازی خوب خودش را تکمیل کرد و توانست دروازه گیمارش را برای بار سوم باز کند تا پورتو به لطف بریس مهدی طارمی ، کامبک رویایی زده باشد و مجددا در کورس قهرمانی قرار بگیرد. پورتو با این پیروزی ۲۵ امتیازی شد و با ۴ امتیاز اختلاف نسبت به اسپورتینگ صدرنشین، در رده سوم جای گرفت.

اما هواداران پورتو حین و بعد از بازی، با ارسال توئیت‌های فراوان از بازی خوب مهدی طارمی شگفت زده شده بودند و معتقد بودند که خرید طارمی، بهترین خرید این فصل فوتبال پرتغال بلکه جهان بوده است. حتی در این میان چند پیشنهاد ازدواج برای طارمی نیز از سوی کاربران پرتغال رسید. در زیر گزیده‌ای از هزاران توئیتی که در وصف مهدی طارمی منتشر شده بود را مرور می‌کنیم.

 

 

به نظر شما طارمی می خواهد پدر فرزندانم بشود؟

 

خواستگاری از مهدی طارمی

طارمی من عاشق تو هستم، تو چطور؟ با من ازدواج کن!!!!

 

خواستگاری از مهدی طارمی

ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی

خبر رابطه سحر قریشی و مهدی طارمی که قبلا بارها تکذیب شده بود با انتشار ویدیو در کشور قطر حالا به انتشار عکس های دونفره آتلیه ای رسیده است.

اما قبل از دیدن ویدیو ببینیم خبر از کجا شروع شد.

ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی + فیلم لو رفته در قطر

 

 

تبریک توئیتری حاشیه ساز

در 17 آبان 96 بود که طارمی یک متن عاشقانه منتشر داد.

حسین ماهینی هم تیمی وی با لهجه بوشهری زیر متن طارمی نوشت : سی خاطرِ دومادمون عروس دوس میداریم، همین جمله شروعی بود برای جنجال بزرگتر..

 

 

انتشار خبر رابطه سحر و مهدی

دقایقی بعد از این توئیت بود که خبر ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی در فضای مجازی پخش شد، قریشی در واکنش به این شایعه گفت :

نه تایید می کنم و نه تکذیب، چون نمی خواهم با تکذیب کردن این موضوع مجبور به مصاحبه شوم.

 

عکس سحر قریشی در استادیوم ورزشی فوتبال بازی پرسپولیس

 

سحر قریشی و بازی طارمی

درست دو ماه قبل از انتشار خبر ازدواج این دو سحر قریشی به همراه یکی از دوستان خود بنام شیما شهریور 96 در کشور امارات بازی پرسپولیس و الاهلی را با حضور مهدی طارمی از نزدیک دیدند.

 

 

واکنش برادر سحر قریشی

انتشار این خبر ازدواج آن زمان مصادف با ماجرای قرارداد مهدی طارمی با پرسپولیس بود در حالی که او در اختیار بخاطر حضور ترکیه ای ریزه اسپورت نمی توانست با پرسپولیس قرارداد ببندد.

به همین دلیل سپهر قریشی برادر سحر بخاطر محکومیت سنگینی مالی که در انتظار طارمی بود به او تاخت و در شبکه اجتماعی اش نوشت :

اگر می خواهید جعل قرارداد و دزدی از بیت المال رو بایکوت رسانه ای کنید بجای شایعه ساختن برای خانواده ما، دیگه رو انتخاب کنید..

ما راضی نیستیم گربه های کوچمون هم با سارقان بیت المال نشست و برخاست کنند..

 

 

عکس سحر و برادرش سپهر

عکس سحر قریشی و برادرش سپهر

آیا این خبر مفید بود؟
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

آنچه دیگران میخوانند :
    روی خط رسانه