اخبارشما

پراید ۱۳۱ با ۵ میلیون افزایش نرخ در بازار خودرو دیروز، رکورد شکنی کرد.

بعد از اینکه نرخ پراید ۱۳۱ به زیر ۱۰۰ میلیون تومان سقوط کرد، خیلی از خریداران امیدوار بودند نرخ این خودرو کاهش بیشتری داشته باشد، اما این روند کاهشی فقط تا ۹۶ میلیون تومان ادامه داشت و دوباره از دیروز پراید با یک دنده عقب به روند صعودی بازگشت.

رصد بازار نشان می‌دهد نرخ انواع پراید در یکی دو روز گذشته افزایش چشمگیری داشته است تا جایی که رشد نرخ ۲ تا ۵ میلیون تومان برای محصولات پرطرفدار سایپا ثبت شد.

پراید ۱۳۱بالاترین رشد نرخ در بین محصولات سایپا را داشت، این خودرو با افزایش نرخ ۵ میلیونی در بازار معامله شد. نرخ پراید ۱۳۱ که بعد از گرانی دوباره به ۱۰۶ میلیون تومان رسیده بود، ‌دیروز با ۵ میلیون تومان افزایش ۱۱۱ میلیون تومان معامله شد.

 

 


 

 
 
 

پراید ۱۱۱، تیبا صندوق دار، تیبا ۲ و ساینا در بازار دیروز خودرو بیشترین تقاضا را به خود اختصاص دادند. پراید ۱۱۱ در بازار دیروز با نرخ ۱۲۲ میلیون تومان معامله شد. نرخ تیبا ۲ هم به حدود ۱۲۶ میلیون تومان رسیده است.

تیبا صندوق دار هم با نرخ ۱۱۸ میلیون تومان در بازار خودرو دیروز معامله شد. نرخ ساینا هم در بازار دیروز ۱۲۸ میلیون تومان اعلام شد.

بیشتر فعالان بازار معتقدند این نوسان و افزایش نرخ به دلیل اعلام فرمول جدید قیمت‌گذاری خودروست. فرمولی که بعد از اعلام آن باعث افزایش نرخ خودروهای پرطرفدار بازار شد.

 

 


قیمت روز انواع پراید + جدول


 

 

 

البته بعضی از کارشناسان اعلام کردند این جو روانی منفی بیشتر از دو سه روز طول نمی‌کشد و خیلی زود هیاهوی آن می‌خوابد، اما قیمتهای جدید خودروهای پرطرفدار در بازار نشان می‌دهد، این هیاهو هنوز نخوابیده است و ممکن است، همچنان ادامه داشته باشد.

 

 

 

منبع: کاما پرس

آیا این خبر مفید بود؟
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

روی خط رسانه