اخبارشما

عکس های جدید سحر قریشی و دیگر بازیگران فیلم سینمای "آنچه مردان درباره زنان نمی دانند" که در این فیلم سحر قریشی نقش یک دختر را دارد که ازدواج موقت داشته و باردار شده است را در ادامه مشاهده کنید.

عکس های جدید سحر قریشی و دیگر بازیگران فیلم سینمای آنچه مردان درباره زنان نمی دانند که در این فیلم سحر قریشی نقش یک دختر را دارد که ازدواج موقت داشته و باردار شده است را در ادامه مشاهده کنید.

 

 

5eGOCBVDXOyW

 

 

 

بیوگرافی سحر قریشی:

 

 

سحرقریشی  در ششمین روز از دی ماه سال 1366 در تهران متولد شد.  سحرقریشی  تنها یک برادر دارد و طرفدار دو آتیشه استقلال است. سحر قریشی سابقا همسر مهران اخوان ذاکری بود، که طلاق گرفتند ورابطه اش با امید علومی و فوتبالیست معروف جنجالی شد. سحرقریشی بازیگر پرحاشیه  با بازی در فیلم لج و لجبازی با پیشنهاد سارا خوئینی ها   وارد عرصه بازیگری شد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید. سحرقریشی در جدید ترین تصویری که از او در باشگاه بدنسازی منتشر شده جنجالی شد:

 
 
 

سحرقریشی

 

 

بیوگرافی سحر قریشی

نام: سحر

نام خانوادگی: قریشی

تاریخ تولد: 1366/10/6

محل تولد : تهران

سالهای فعالیت: از سال 1388 تاکنون

 

سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است طرفدار دو آتیشه استقلال است، سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. برای قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد . او حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد، سحر قریشی سابقا همسر مهران اخوان ذاکری بود، این دو مدتی قبل طلاق گرفتند.

 

 

سحر قریشی در سریال دلنوازان

دردسر بزرگ دومین کار سینمایی سحر قریشی بود، فیلمی به کارگردانی مهدی گلستانه و نویسندگی قربان محمدپور که در سال 1389 تولید شد، سحر قریشی در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون حامد کمیلی ، بهاره افشاری و فتحعلی اویسی به ایفای نقش پرداخت، سحر قریشی دومین سریال خودش را با بازی در مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیافتد در سال 1389 روی آنتن شبکه تهران داشت، راما قویدل، احمد معظمی، محمود معظمی، سید محسن یوسفی، نوید میهن دوست، رضا ابوفاضلی، داریوش یاری، امیر مسعود آقابابائیان کارگردانانی هستند که قسمت های این سریال را ساخته اند، گشت ارشاد با بازی سحر قریشی و با ژانر کمدی و اجتماعی ساختهٔ سعید سهیلی در سال 1390 ساخته شد.

ابتدا گشت ارشاد و زندگی خصوصی پس از 6 روز اکران به دلیل مخالفت انصار حزب الله توقیف شد. اما پس از مدتی علیرضا سجادپور مدیر نظارت وارزشیابی وزارت ارشاد از اکران محدود این فیلم خبر داد و پس از این اظهار نظر نمایش فیلم در شهرستان ها متوقف شد ونمایش آن در تهران هم پس از چند هفته متوقف شد.

روزگاری عشق و خیانت نام تازه ترین کار سینمایی سحر قریشی است ، فیلمی به کارگردانی داوود بیدل و تهیه کنندگی روح الله شمقدری محصول سال 1392 است، خلاصه فیلم:اتفاقی غیرمنتظره پروانه و دخترش آینه را غافلگیر می کند، گویا این اتفاق ریشه در گذشته پروانه دارد گذشته ای که سال ها از مواجه با آن هراس داشته است.

 

 

11758038_404

 

 

ازدواج سحر قریشی و امید علومی

سحر قریشی چند هفته قبل در برنامه دید درشب در پاسخ به سوالی درباره نسبتش با امید علومی گفت :من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان درمرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.
 
 
سحر قریشی و همسرش

 

 

ازدواج و جدایی سحر قریشی

سحر قریشی سابقا همسر مهران اخوان ذاکری بود، این دو مدتی قبل طلاق گرفتند.

 

سحر قریشی و همسر سابقش

 

 
 
آیا این خبر مفید بود؟
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

آنچه دیگران میخوانند :
    روی خط رسانه