اخبارشما

بیوگرافی ماندانا سوری بازیگر و همسرش با ناگفته های زندگی هنری و ابتلا به بیماری ام اس (MS) او را می خوانید.

به گزارش شما نیوز: ماندانا سوری متولد 6 شهریور 1364 در تهران ، بازیگر سینم و تلویزیون است.فارغ التحصیل رشته مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه علمی و کاربردی تهران می باشد که با تئاتر فعالیت خود را شروع کرد و با قهوه تلخ به اوج شهرت رسید.

سال 1383 در 19 سالگی وارد کلاس های بازیگری حمید سمندریان شد و تحلیل شخصیت بازیگری را زیر نظر او گذارند و فن و بیان را از میکائیل شهرستانی آموخت.استاد سمندریان همه عشق و روح و جونم بودند که خداوند رحمت اش کند.

 

از تئاتر تا تلویزیون

از سال 83 تا 87 بصورت جدی در تئاتر کار می کرد که ثمره آن دو جایزه اول بازیگری شد تا اینکه توسط همین تئاتر ها برای سریال مرد دو هزار چهره سال 88 انتخاب شد.

 

شهرت با قهوه تلخ

در سال 1389 با سریال شبکه خانگی قهوه تلخ مهران مدیری در نقش قیصر السلطنه بعنوان همسر بابا اتی بسیار خوش درخشید و به شهرت زیادی دست یافت. او در این سالها تقریبا در اغلب سریال های مدیری حضور داشت.

 

بیماری (MS)

اولین بار سال 1389 وقتی 25 ساله و مشغول بازی در سریال قهوه تلخ بود بخاطر بی حسی ناگهانی بدن و نابینایی موقت راهی بیمارستان شد.در نهایت در مدت کوتاهی متوجه ابتلا به بیماری امس اس (MS) شد اما اعلام عمومی نکرد

 

تدریس بازیگری

خانم سوری در چند سال اخیر کنار بازیگری تئاتر و تلویزیون چندین ورکشاپ به شرط بازی را نیز برگزار کرده و تجربه قبلی تدریس این رشته را هم دارد.

 

از حامیان حیوانات

این بازیگر یکی از حامیان اصلی حیوانات بخصوص گربه ها است که در جمع آوری گربه های بی سرپناه و درمان آنها در سکوت خبری تلاش های زیادی کرده است.

 

از خوانندگی تا الگوها

در حوزه موسیقی نیز تجربه فعالیت دارد و برای جمع بانوان می خواند، از الگوهای بازیگر به مهران مدیری ، میکائل شهرستانی و خانم فاطمه معتمدآریا اشاره می کند

 

ماجرای مرگ حنا

حنا نام گربه این بازیگر می باشد که آبان 96 بخاطر سقوط از ساختمان روی ماشین تلف شد. اما سوای وابستگی به این گربه شکایت صاحب ماشین از خانم سوری و گرفتن جریمه 7 میلیونی از وی بخاطر آسیب سقوط گربه به ماشین از فشار روحی برای این بازیگر بود

 

شایعه زندگی شخصی

مدتی شایعه شده بود خانم ماندانا سوری با رامبد جوان ازدواج کرده است که بعدا مشخص شد آن شخص ماندانا روحی بوده و یک تشابه اسمی است.مدتی نیز شابعه ازدواج ایشان با رضا یزدانی خواننده منتشر شد که صحت نداشت.

 

ازدواج و بارداری + طلاق

خانم سوری در سال 97 اعلام کرد عاشق شده و بزودی ازدواج می کند، بعد از ازدواج و حاملگی، بخاطر بیماری فرزندشان سقط و این زندگی در نهایت به طلاق ختم شد.

 

عارف برادر نداشته ام بود

عارف لرستانی یکی از بهترین همکاران من و بعنوان برادر نداشته ام بود ، هم خودش و هم خانومش خیلی برای من عزیزند.او هنوزم برای من زندست چون هنوز باور ندارم دیگر پیش ما نیست

 

کمک های مهران مدیری

خانم سوری می گوید در زمان حضور خود در قهوه تلخ هزینه آمپول های خود که هفتگی 500 هزار تومان بود آقای مهران مدیری پرداخت هزینه ها را تقبل می کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

آنچه دیگران میخوانند :
    روی خط رسانه