اخبارشما

یک نور آبی ترسناک در دل تاریکی، ساکنان این روستا را ناپدید کرده است.

سفر به چند روستا‌ی کانادا لذت سفر را نمایان می سازد. یک روستای کانادا ماجراهای عجیبی دارد. اسم این روستای کانادا آنجی کوینی است. در این روستای کانادا اسکیموها زندگی کرده اند. این روستای کانادا ساکنان بسیاری دارد.

در نوامبر سال ۱۹۳۰ در یکی از روستا‌های دور افتاده کانادا یکی از عجیب‌ترین اتفاقات دنیا رخ داد. در یک شب سرد زمستانی اسکیمو‌های ساکت و آرام یک روستای دور افتاده به شکل عجیبی ناپدید شدند.

در این روستا یکی از عجیب‌ترین اتفاقات دنیا رخ داده است.

در یکی از دور افتاده‌ترین نقاط کشور سرد کانادا روستایی به نام آنجی کوینی وجود داشت که تمام ساکنان آن اسکیمو بودند. جمعیت مردم این روستا چیزی بین دو هزار تا دو هزار و پونصد نفر بود. شخصی به نام لابل، فروشنده دوره‌گردی بود که گاهی به مردم روستا سر می‌زد. لابل همیشه با استقبال گرم روستاییان مواجه می‌شد و لحظات خوبی را در کنار آنان سپری می‌کرد.

لابل در آخرین سفرش به این روستا شاهد یکی از عجیب‌ترین اتفاقات دنیا بود. تمام موجودات زنده روستا به یکباره و به شکل ناگهانی ناپدید شده بودند. نه اثری از انسان‌ها به چشم می‌خورد نه اثری از حیوانات و جنبندگان دیگر بود.

لابل تمام خانه‌ها روستا را گشت، بدون اینکه کسی در روستا حضور داشته باشد، تمام اموال و آذوقه‌های مردم در خانه‌هایشان جا مانده بود. مردم حتی لباس‌هایشان هم با خود نبرده بودند.

حتی تفنگ‌های آن‌ها نیز کنار در آویزان شده بود. قابلمه‌هایی را مشاهده کرد که داخل آن‌ها غذا درست شده بود و روی آتش سرد شده، باقی مانده بودند. یعنی آن‌ها تا آخرین لحظه به زندگی معمولی خود ادامه می‌دادند و قصد رفتن به جایی را نداشتند. حتی اسکیمو‌ها هم در بیرون درب منزل آن‌ها وجود داشتند، اما ردپایی روی برف‌ها دیده نمی‌شد که سرنخی از مسیر به آن‌ها بدهد.

اما این همه ماجرا نبود. حتی قبر‌ها هم از اجساد خالی شده بودند. تنها چند کیلومتر آن طرف‌تر از روستا هفت سگ پیدا شدند که وضعیت وخیمی داشتند و تفاوتی با جناز نداشتند. مردم در روستا‌های اطراف تعریف می‌کردند که شاهد یکی از عجیب‌ترین اتفاقات دنیا بوده‌اند. آن‌ها می‌گفتند در یک شب نور آبی را مشاهده کرده‌اند که آرام آرام در تاریکی محو شده است.

بعضی‌ها همچنان معتقدند که ماجرای ساکنان روستایی که یک شبه ناپدید شدند حقیقت ندارد و تمام این‌ها را لابل از خود ساخته است. حقیقت غذا‌های نصفه‌کاره و لباس‌ها و تفنگ‌های به‌جا مانده در منزل این اسکیمو‌ها را نمی‌توان نادیده گرفت. سوالی که برای همیشه باقی خواهد ماند، این است که این افراد کجا رفتند و چرا لوازم شان را با خود نبردند. این موضوع عجیب هنوز هم جزء داستان‌های کشف نشده است و با تیتر روستای مرموزی که مردمش یک شبه غیب شدند دست بدست می‌چرخد.

آیا این خبر مفید بود؟
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

آنچه دیگران میخوانند :
    روی خط رسانه