اخبارشما

علی شکارچی مرد دو زنه در اینستاگرام کیست؟

علی شکارچی مرد دو زنه در اینستاگرام کیست؟ علی شکارچی این روزها تصاویری با دو همسرش در پیج اینستاگرامش منتشر کرده که باعث شده تا کابران شبکه های اجتماعی واکنش متفاوتی به دو همسری او نشان دهند.

چندی است که تصاویر مرد جوانی به نام علی شکارچی در فضای مجازی دست به دست میشود که سوژه کاربران شده و مورد توجه آنها قرار گرفته است

 

پیج اینستاگرام علی شکارچی دو زنه

صفحه شخصی او با آیدی ali.shekarchiiii پیش از انتشار عکس های خصوصی اش در شبکه های اجتماعی باز و عمومی بود، اما بعد از مدتی از لو رفتن عکس ها و دست به دست چرخیدن تصاویر شخصیش اکنون خصوصی و از دسترس عموم خارج کرده است.

او در بیو صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشته: یکی کمه ، دو تا خوبه

فرهنگ چند همسری در بین کشورهای خاورمیانه رایج آست همچنین در کشورمان این فرهنگ در برخی از شهرها جا افتاده اما به صورت رسمی در کشور و در بین عموم مردم به رسمیت شناخته نمی شود.

 

علی+شکارچی

 

 

نوید ابراهیمی با چهار همسر

پیش از علی شکارچی این نوید ابراهیمی با چهار همسر سوژه رسانه های قرار گرفته بود نوید ابراهیمی دارای 4 همسر بوده که همه آنها تحصیل کرده و دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس هستند.

براساس آمارهای اطلس وضعیت زنان و خانواده، بالاترین درصد مردانی که بیش از یک همسر دارند متعلق به استان «سیستان و بلوچستان» است، این درحالیست که استان سمنان با نرخ ۰.۶۹ درصد نسبت به سایر استان‌ها کمترین میزان چندهمسری را تجربه کرده و در این زمینه رتبه آخر را به خود اختصاص داده است.

نگاهی بر آمارهای اطلس وضعیت زنان و خانواده که بر مبنای سال ۹۵ تهیه شده، نشان می‌دهد بالاترین درصد زنانی که همسرشان بیش از یک زن دارند، متعلق به استان «سیستان و بلوچستان» و کمترین این زنان متعلق به استان «سمنان» هستند.

به طوریکه ۱۴.۹ درصد زنان استان سیستان و بلوچستان شوهرشان بیش از یک همسر دارد، پس از آن استان هرمزگان با نرخ ۷.۰۳ درصد نسبت به سایر استان‌ها در رتبه دوم قرار گرفته است.

در این میان ۰.۶۹ درصد زنان استان‌ سمنان و ۰.۸۱ درصد زنان مازندران همسرشان بیش از یک زن دارند که نسبت به سایر استان‌ها به ترتیب رتبه ۳۱ و ۳۰ را به خود اختصاص داده‌اند و در وضعیت بهتری قرار دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

آنچه دیگران میخوانند :
    روی خط رسانه