اخبارشما

کرونای انگلیسی با ویروس کرونای چینی تفاوت هایی دارد که باید آن را جدی گرفت زیرا خطر مرگ بیماران کرونایی را افزایش می دهد.

کرونای انگلیسی با ویروس کرونای چینی تفاوت هایی دارد که باید آن را جدی گرفت زیرا خطر مرگ بیماران کرونایی را افزایش می دهد.دکتر مسعود مردانی درباره ویروس کرونای انگلیسی اظهار کرد: تفاوت‌‌های عمده ویروس کرونای انگلیسی با انواع قبلی ویروس کرونا، سرایت‌پذیری خیلی بالاتر، افزایش ابتلا در افراد زیر 20 سال و مرگ‌‌ومیر بالاتر است.

وی ادامه داد: این ویروس جهش‌‌یافته، نسبت به ویروس کرونای قبلی، افراد زیر 20 سال را بیشتر درگیر می‌‌کند؛ به همین دلیل اگر موارد ابتلا به ویروس کرونا در جوانان بیشتر شود، می‌‌توان یکی از علل آن را ابتلا به نوع جهش‌‌‌‌‌یافته ویروس کرونا قلمداد کرد.

 

درگیری+ریه+کرونا+انگلیسی

 

 

کرونای انگلیسی علائم جدیدی ندارد و نمی‌توان بدون آزمایش آن را تشخیص داد. سعید نمکی، وزیر بهداشت روز شنبه ۲۵ بهمن ماه، اعلام کرد که ویروس انگلیسی کرونا، در ایران پخش شده است.

به گفته وزیر بهداشت، یک زن ۷۱ ساله در تهران بدون سفر خارجی به دلیل ابتلا به این ویروس درگذشته است.

 

کرونای انگلیسی

 
 

کرونای انگلیسی علائم جدیدی ندارد

مسعود مردانی عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: کرونای انگلیسی علائم جدیدی ندارد و نمی‌توان بدون آزمایش آن را تشخیص داد.

وی افزود: شدت واگیر کرونای انگلیسی۳۰ تا ۷۰ درصد بالاتر است و زیر ۲۰سال‌ها را بیشتر تهدید می‌کند.

عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا بیان کرد: با دو ماسک ۹۶ درصد احتمال دارد که مبتلا به کرونای انگلیسی نشویم اما باید توجه داشت یک ماسک سه لایه و یک ماسک خانگی باشد!

 

آیا این خبر مفید بود؟
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

آنچه دیگران میخوانند :
    روی خط رسانه