اخبارشما

لایو مینا نامداری با یک نوجوان 14 ساله‌ دوباره جنجالی شد و خبر هایی از خودکشی پسر 14 ساله منتشر شد.

لایو مینا نامداری با یک نوجوان 14 ساله‌ دوباره جنجالی شد و خبر هایی از خودکشی پسر 14 ساله منتشر شد.

مینا نامداری  که با زندگی در  ترکیه  رفتارهای فساد آوری دارد به گونه ای که خانواده ها حتی جوانان ایرانی با دیدن لایوهایش شاید کنجکاوی کنند اما رفتارهای او را زننده و خارج از عرف و اخلاق می دانند بعد از لایو با پسر 14 ساله ای به عنوان کودک آزار شناخته شد و پسر نوجوان ایرانی هم به شکل نامتعارفی معروف شد.​

 

 

خبرفوری : مبلغ یارانه در سال 1400 افزایش یافت + مبلغ جدید یارانه

 

امروز اخباری درباره  خودکشی  این پسر 14 ساله انتشار یافت که خبرنگار رکنا بعد از بررسی های تحقیقاتی دریافت این ادعاها دروغ بوده است و هیچ خودکشی ای صورت نگرفته است تنها پسر 14 ساله با توجه به آبروریزی خانوادگی اش محدود شده است و اجازه حضور در اینستاگرام را ندارد و شایعه پردازان با توجه به بی خبری از او اخبار خودکشی اش را انتشار داده اند.

 

 

 

 

لایو جنسی پسر 14 ساله با  مینا نامداری

لایو نوجوان 14 ساله با  مینا نامداری  معروف نشان از عمق فاجعه آن هم از نوع جنسی در میان نوجوانان است. نوجوانانی که بدون هیچگونه نظارتی ساعت ها پشت صفحه های لپ تاپ، تبلت و گوشی موبایل تسخیر شده اند.

فاجعه یعنی او بدون هیچ ترسی در لایو اینستاگرام با یک بلاگر معروف صحبت کند و وقیحانه حرف های جنسی بزند. آن هم در لایوی که هزاران مخاطب آنلاین دارد.

لایو نوجوان 14 ساله با بلاگر معروف و صحبت های جنجالی و جنسی وی شاید یک تلنگری است که یک بار برای همیشه همه ما با هر مسئولیت اجتماعی به فکر یک راه چاره اساسی برای جوانان و نوجوانمان باشیم. نهایت اقدام مسئولان، فیلتر شبکه‌های اجتماعی است شاید مشکل از نهاد خانواده، تربیت‌های مدرسه‌ای و محیط پیرامونی ما هم باشد

 

 

 


لایو +18 بلاگر معروف با پسر 14 ساله دنیا را منفجر کرد + فیلم مستهجن


 

 

 

واکنش آذری جهرمی به لایو جنجالی

محمد جواد آذری جهرمی امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه  هیئت دولت  در پاسخ به سوال خبرنگاران در رابطه با ویدیوی نامناسبی که از نوجوان 14 ساله در فضای اینستاگرام منتشر شده بود، گفت: چهار شب قبل ویدیوی مربوط به نوجوان 14 ساله را دیدم، به نظر من به جای اینکه برای فیلتر اینستاگرام حمله کنند، بهتر است مسئولان مربوطه در این خصوص فرهنگ‌سازی کنند.

 

 

 

واکنش کاربران فضای مجازی به لایو پسر 14 ساله با بلاگر معروف

بعد از منتشر شدن و باز نشر شدن این ویدیو و لایو پسر نوجوان با بلاگر معروف کاربران فضای مجازی به این لایو واکنش های زیادی نشان داده اند. حتی خود خانم بلاگر در این لایو از این حد از گستاخی و فاجعه جنسی در برخی نوجوانان تعجب کرده است. که البته واقعا هم جای تعجب دارد..  پدر و مادر  عزیزی که نمی توانید یک یا دو فرزند خود را در  خانواده  و چهارچوب آن مدیریت کنید و تربیت کنید. انتظار معجزه از مسئولین نداشته باشید.

 

البته ناگفته نماند که مسئولین نیز بی تقصیر نیستند. وقتی امکانات رفاهی ، تفریحی ، آموزشی ، اقتصادی به زیر حد  استاندارد  رسیده باشد دیگر نه امیدی در دل جوان می ماند، نه انگیزه ای و نه دل خوشی. دختر و پسر هم ندارد.. لایو پسر 14 ساله با بلاگر می تواند نشانی از واقعیت پنهانی در جامعه باشد که در حال پیشروی است… به هر ترتیب در ادامه چندی از واکنش های کاربران فضای مجازی را با هم ببینیم.

 

 

لایور-پسر-14-ساله-با-بلاگر-معروف

 

 

لایو پسر 14 ساله با بلاگر معروف و صحبت های جنجالی و جنسی وی شاید یک تلنگری است که یک بار برای همیشه همه ما با هر مسئولیت اجتماعی به فکر یک راه چاره اساسی برای جوانان و نوجوانمان باشیم. ایجاد شدن زمینه های  ازدواج  برای جوانان می تواند حلال مشکلات باشد. اما نباید کودک همسری رواج پیدا کند که آن خود مشکلات عدیده خود را به همراه خواهد داشت. باید به فکر آموزش، فرهنگ سازی، مدیریت و تربیت درست باشیم. باید کودکان و نوجوانانمان را چنان غرق در رفاه و آسایش کنیم، که هر نوجوان دغدغه ساختن آینده بهتری برای خود را داشته باشد. باشد که کمتر شاهد ابن فجایع باشیم.

 

پایگاه خبری رکنا ادعا کرده این پسر 14 ساله خودکشی کرده است.

 

 

منبع: رکنا

آیا این خبر مفید بود؟
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

آنچه دیگران میخوانند :
    روی خط رسانه