اخبارشما

قاتل فراری که در کرمانشاه دست به قتل زده بود در دامغان دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری  قاتل  مرد کرمانشاهی پس از ۶ ماه فرار در شهرستان دامغان خبر داد.


رضا بینقی اظهار کرد: ۶ ماه قبل در یک درگیری در کرمانشاه مرد ۲۸ ساله‌ای با ضربات سلاح سرد به قتل رسید و عامل جنایت متواری شد.


وی افزود: با دریافت گزارش این  قتل  و احتمال فرار متهم به استان سمنان، کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان، بررسی‌های تخصصی و تحقیقاتی گسترده میدانی خود را آغاز کردند.


رئیس پلیس آگاهی استان سمنان تصریح کرد: تیم رسیدگی‌کننده به پرونده که به‌طور جدی درصدد دستگیری قاتل فراری بودند، توانستند با استفاده از اقدامات فنی و تخصصی و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین پلیسی، مخفیگاه متهم را در شهرستان دامغان شناسایی کنند و تحت کنترل نامحسوس قرار دهند.


بینقی بیان کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم، بلافاصله تیمی از مأموران خبره پلیس آگاهی استان سمنان با اخذ نیابت قضایی به شهرستان دامغان اعزام شدند و متهم را پس از  ۶ ماه فرار ، در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.


وی افزود: این فرد ۳۲ ساله در ابتدای بازجویی‌ها منکر هرگونه ارتکاب جرم شد؛ اما در مواجهه با اسناد و مستندات پلیس و روش‌های نوین و علمی کشف به جرم خود اعتراف کرد.


رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از بازسازی صحنه و تحویل متهم به مرجع قضایی خبر داد و تأکید کرد: کشف سریع و دقیق جرائم این‌چنینی به‌طور ویژه در دستور کار قرار دارد.

 

 

منبع: رکنا

 

آیا این خبر مفید بود؟
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

آنچه دیگران میخوانند :
    روی خط رسانه